کد خبر: 9144          :چهارشنبه 3 خرداد 1391

پاسخ سوالات خود را در مورد استعلام الکترونیکی مشاهده نمائید

رسش و پاسخ  نقل از وبلاگ http://estelam.blogfa.com/

 سوال۱ : برخی اوقات وارد سامانه می شوم ولی اطلاعات دفترخانه بارگذاری نشده است.چکار باید انجام دهم؟

جواب:این مشکل بعلت پایین بودن سرعت اینترنت دفترخانه شماست. کافیست از سیستم خارج شده و دوباره وارد شوید.پیشنهاد می شود از سرویس اینترنت با سرعت بالاتر استفاده نمایید.


سوال۲:نحوه ورود اطلاعات پلاکها چگونه است؟
 
جواب:
  • در که پلاک باقیمانده بود بعد از نوشتن پلاک کافیست فقط تیک باقیمانده را زده و از نوشتن هرگونه عبارت نظیر "باقیمانده" و "ب" و "B" و ... خودداردی نمایید.
  • در اسناد تکبرگی اگر پلاکها تجمیعی بود طبق ترتیب اسناد تکبرگی بروش (1,2,3) عمل می نمایم.
  • در اسناد دفترچه ای اگر پلاکها تجمیعی بود به ترتیب از عدد بزرگ به کوچک و از چپ به راست بروش (1,2,3) عمل می نمایم.
  • در افراز فقط اولین عدد را وارد می نماییم.

سوال۳: می خواهم برای یک ملک که دارای چند مالک است استعلام نمایم.ولی سیستم ژیام می دهد که نمی توان بیش از یک مالک افزود.

جواب:سامانه طوری طراحی شده است که بنا بر قانون فقط می توان به ازای یک ثبت صفحه استعلام صادر نماید. و از آنجا که امکان ندارد به ازای هر ثبت صفحه بیش از یک مالک ثبت گردد سیستم این امکان را نمی دهد.باید توجه داشت برای هر ثبت صفحه و مالک آن یک استعلام جداگانه ارسال نمود. (عزیزان توجه داشته باشند که موارد قانونی را جهت استعلام را باید رعایت نمایند).در صورتی که باز هم اسرار بر استعلام یک ثبت صفحه با نام چند مالک وجود دارد می بایست فتوکپی چنین سندی برای کارشناسان اداره کل فکس شده تا اظهار نظر گردد.


سوال۴: در هنگام استفاده از VPN نمی توانیم کانکت شویم.مشکل از کجاست؟

جواب:حتما می بایست نکات زیر مورد توجه قرارگیرد:

۱- حتماْ در رابطه با اتصال به اینترنت اطمینان حاصل نمایید.برای اینکار کافیست از منوی استارت گزینه RUN دستور ping 4.2.2.2 -t V را وارد کرده اگر هر گزینه دیگری جز موارد زیر بود بمعنی قطع بودن ارتباط شما با اینترنت است.

PINGING 4.2.2.2 with 32 bytes of data.
Rplay from  4.2.2.2: bytes=32 time=250 ms TTL=240
Rplay from  4.2.2.2: bytes=32 time=250 ms TTL=240
Rplay from  4.2.2.2: bytes=32 time=250 ms TTL=240
Rplay from  4.2.2.2: bytes=32 time=250 ms TTL=240

البته اعداد بالا ممکن است دقیقاً مشابه با مثال نباشد

۲- مطمئن شوید که برای اتصال به وی پی ان از سی دی  دوم که در ۳۰/۱/۹۱ توسط جامعه سردفتران تحویل شده است، استفاده نمایید.(pptp, pptp2)

۳- در قسمت properties  حتماْ گزینه اول برای وی پی ان را انتخاب نمایید.

۴- حتماْ ویندوز ایکس پی سرویس پک ۲ استفاده نمایید.

۵- دقت فرمایید فایروال و آنتی ویروس مانع ارتباط نگردد.

۶- در رورد کلمه عبور دقت نموده و مطمئن شوید هنگام ورود پسورد صفحه کلید فارسی نباشد.

۷- از vpn setad بعنوان اصلی استفاده نمایید .درصورتی که کار نکرد از vpn1 استفاده نمایید.

۸- سعی کنید از سرویس دهنده اینترنتی استفاده نمایید که کمترین قطعی را داشته باشد.

۹- از اینکه سر خط ارتباطی شما نویزی وجود ندارد اطمینان حاصل نمایید.(از اسژلیتر مناسب برای خط ای دی اس ال استفاده نمایید)

۱۰- پیشنهاد می شود حتما از یک ژشتیبان فنی ماهر برای نگهداری و رفع اشکال ارتباط اینترنتی استفاده نمایید.

۱۱- در صورتی که همه موارد فوق را بررسی نمودید باز مشکل حل نشد با جامعه سردفتران تماس حاصل نمایید.

 


سوال۵: پس از مشاهده یک استعلام آن استعلام از لیست کارتابل حذف می شود چگونه می توان آنرا دوباره مشاهده نمود؟

جواب:کافیست در قسمت کارتابل مانند تصویر زیر عمل نمایید:

+ نوشته شده در  سه شنبه دوم خرداد 1391ساعت 12:47  توسط   |  نظر بدهید

سوال 6:

Error 504

از آنجا که از ساعت 18:30 دیروز در بارگزاری سامانه کشوری املاک با خطای:

HTTP ERROR 503 THE SERVICE IS UNAVAILABLE

مواجه می شویم لازم است در نظر داشته باشیم:

علت به وجود آمدن این خطا به این دلیل است که سرور در زمان بارگزاری سامانه در دسترس نمی باشد این خطا به دلیل OVERLOAD شدن موقت سرور و یا عملیات نگهداری بر روی سرور اتفاق می افتد.

هر چند بروز این مشکل به کامپیوتر شما مربوط نیست اما می توان با فشردن کلید  F5 در هر چند دقیقه سامانه را بارگزاری مجدد کنید تا در صورت رفع مشکل از سرور،  سریعتر مطلع شوید. لطفا تنظیمات سیستم خود را تغییر ندهید. 91/5/10  ایزدی

ارسال نظر
:نام
: اي ميل
: سایت
: نظر شما
: کد امنیتی
 

طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت توسط راحیل